CARDIO MEDIUM ZONE

ABS 30′

Dinamičan i intenzivan trening u trajanju od 30 minuta za jačanje i stabilizaciju trupa, čime se pospješuje pravilno držanje tijela.

LEGS 30′

Dinamičan i intenzivan trening u trajanju od 30 minuta koji podrazumijeva intenzivno jačanje i tonizaciju mišića nogu i stražnjice.

ARMS 30′

Dinamičan i intenzivan trening u trajanju od 30 minuta u kojem je naglasak na jačanje ruku i ramenog pojasa.

CARDIO MIX

Novi raznolik i energičan trening optimalnog intenziteta prilagođen svima. Kombiniraju se segmenti treninga na spiner biciklima te vježbe agilnosti i snage u dvorani. Treningom će te poboljšati opću kondiciju tijela te reducirati postotak masnog tkiva.

FULL BODY 60′

Trening se sastoji od radnih stanica koje se izvode jedna za drugom. Na svakoj stanici radimo samo jednu seriju te svaka stanica opterećuje određenu mišićnu skupinu . Radni interval određuje se vremenski ili brojem ponavljanja. Dobar izazov za početnike i napredne vježbače. Zasigurno jedan od najboljih načina da se za kratko vrijeme dovedete u zavidnu formu. Ovakvim treningom utječemo na razvoj snage, izdržljivosti, brzine, eksplozivnosti, poboljšanje funkcionalnih sposobnosti te redukciju masnog tkiva.

BODY TONE 30′

Trening srednjeg intenziteta u trajanju od 30 minuta koji razvija snagu, koordinaciju i fleksibilnost. Uz kontinuirane vježbe s vlastitom težinom kombiniraju se prirodne kretnje i vježbe fleksibilnosti.

MORNING WORKOUT

Trening srednjeg intenziteta prilagođen svim vježbačima. Treningom kojim razbuđujemo cijeli organizam i pripremamo ga na dnevne izazove. U treningu se kombiniraju vježbe stabilnosti, mobilnosti i snage te vježbe za razvoj funkcionalnih sposobnosti.

CYC 45′

Ritmičan i energičan trening optimalnog intenziteta prilagođen svima, usmjeren na razvoj kardio-respiratornog sustava, sagorijevanje potkožnoga masnog tkiva te razvoj izdržljivosti i snage.

ALLEGRA TRČANJE 45′

Trening optimalnog intenziteta koji se izvodi na otvorenom i nije strogo definiran trajanjem ili načinom rada. Obuhvaća različite oblike gibanja te vježbe s rekvizitima i bez njih. Namijenjen je osobama različitih kondicijskih sposobnosti i stupnja utreniranosti.