CARDIO MEDIUM ZONE

abs1

ABS 30′

Dinamičan i intenzivan trening u trajanju od 30 minuta za jačanje i stabilizaciju trupa, čime se pospješuje pravilno držanje tijela.

Legs 30′

Dinamičan i intenzivan trening u trajanju od 30 minuta koji podrazumijeva intenzivno jačanje i tonizaciju mišića nogu i stražnjice.

legs
cardio-mix

CARDIO MIX

Novi raznolik i energičan trening optimalnog intenziteta prilagođen svima. Kombiniraju se segmenti treninga na spiner biciklima te vježbe agilnosti i snage u dvorani. Treningom će te poboljšati opću kondiciju tijela te reducirati postotak masnog tkiva.

TRX 30′

Uporaba suspenzijskog trenažera omogućuje neograničen broj vježbi koje maksimalno aktiviraju mišiće koji stabiliziraju trup, pri čemu se vlastita težina tijela i sila teža upotrebljavaju kao regulatori opterećenja. TRX suspenzijskim treningom razvijaju se fleksibilnost, snaga (eksplozivna, reaktivna), brzina i ravnoteža i ova vrsta treninga izvrsna je za sagorijevanje potkožnog masnog tkiva.

trx1
kettlebell

Kettlebell 30′

Trening optimalnog i submaksimalnog intenziteta tijekom kojeg se uporabom girje (kettlebell) izvode vježbe dizanja i njihanja girji različitih težina. Vježbe s girjama obuhvaćaju sve mišićne skupine i aktiviraju cijelo tijelo s naglaskom na mišiće trupa (core).

Basic CYC 45′

Ritmičan i energičan trening optimalnog intenziteta prilagođen svima, usmjeren na razvoj kardio-respiratornog sustava, sagorijevanje potkožnoga masnog tkiva te razvoj izdržljivosti i snage.

04h CYC 45′ shutterstock_63162007
Kako-pravilno-trcati

ALLEGRA TRČANJE 45′

Trening optimalnog intenziteta koji se izvodi na otvorenom i nije strogo definiran trajanjem ili načinom rada. Obuhvaća različite oblike gibanja te vježbe s rekvizitima i bez njih. Namijenjen je osobama različitih kondicijskih sposobnosti i stupnja utreniranosti.